N nntucket New member Jul 16, 2006 #1 If it's a sin to love a thing, a mere object, a simple means of transportation over water, a boat . . . then I'm in big trouble!
If it's a sin to love a thing, a mere object, a simple means of transportation over water, a boat . . . then I'm in big trouble!
S Sea Wolf New member Jul 16, 2006 #2 :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love
:love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love :love
B Byrdman New member Jul 17, 2006 #4 You know... I found myself rubbing my C-Dory when beached the other day.... and with this thought in mind..... a tune came into my head... :note :note :note If loving you is wrong.....I don't wanna be right.... :note :note So true.
You know... I found myself rubbing my C-Dory when beached the other day.... and with this thought in mind..... a tune came into my head... :note :note :note If loving you is wrong.....I don't wanna be right.... :note :note So true.
C C-Hawk New member Jul 17, 2006 #5 Hey Byrdman, I was thinking the same Luther Ingram tune!!!! :note If being right means being without you, I'd rather be wrong than right :note A good boat is like a good woman--- even better when wet! :wink:
Hey Byrdman, I was thinking the same Luther Ingram tune!!!! :note If being right means being without you, I'd rather be wrong than right :note A good boat is like a good woman--- even better when wet! :wink: